Tuesday, 15 July 2014

Salam Ramadhan bahh!

Hai dan Assalamualaikum !
Wahh. Dah ramdhan la weh. Macam tak sangka. Tak aleh-aleh Ramdhan sudah. Ok. Selamat memyambut Ramadhan ya!. Seeloknya buat lah sujud syukur. Bersyukur kepada Allah kerana masih diberi peluang melalui Ramadhan. Tajdid balik niat. Puasa kerana Allah. Bukan kerana KENE puasa sebab MEMANG kene puasa. Faham tak? Hemm. Bagi aku kali ini Ramdahan aku berbeza sebab aku berpuasa di Sabah! Yeayy. Seriosly, berada di sini selama 4 hari dah boleh buat aku jatuh cinta dengan Sabah.
Ok. Fine. Aku  kene biasakan hidup di sini sebab aku perlu berada disini selama 5 tahun untuk menamatkan pengajian di IPG kamus kent. Insya Allah kalau aku panjang umur. Hemm. Berada di sini buat aku rasa yang aku berada di Indonesia! Hoho. Dengan bahasa baku dia lagi. Bila aku nk try cakap kan jadi bahasa indon. Habes budak Sabah pandang aku slack sebab aku spoiled. Hahaha. Choiii sungguh.
Eh. Jap. Villa aku ni dah lama aku tak melawat. Hemm. Padahal sekarang dah senang je kalau nak menaip. Pakai fon sudah. Tapi tu lah kemalasan yang maha hebat tu menyebabkan tergendala semua cerita yang aku nk tulis kat villa ni.
Lagi nak cakap apa eak?




p/s: aku inagt entry ni dah update. Rupanya hanyalah draft.*Erghhh..
Sebab tu lah aku tulis selamat menyambut Ramadhan. Hee..Kbhaii