Friday, 5 June 2015

Entry ringkas : jodoh

Hai dan Assalamualaikum.

Hey. So how your life? Eheheh 

Okey. Sekarang ni tengah sem break. Haa! So, ape cer? Hikss..mcm ni la. Meneruskan hidup dgn membantu ayahanda jaga gym.

So far so good.

Ok. Btw, how time flies right? My hakak dah nk ending her title bujang weh hujung bulan september ni. So, hope everything will be fine and may Allah bless :")

My angah pon. 6/6 ni dah pegang title tunangan orang. Oh gosh! Angahhhhhh, cepat membesar. 

*kesat air mata gembira*


Masalahnya sekarang ni. Diorang yamg nak kahwin bagai, kenapa aku disuruh cari jodoh jugak. Erk. Tak berkait. 

Tetiba ditanya. Sekarang tengah kawan dengan siapa. Blaa..blaa

Dan aku pon berlalala ~

Hee. Yang penting macam ni lah eh. 

Bagi aku la. Malas nak cakap pasal ni sebab dah penat.

*pelangkung sikek minah ni, mende nak penat gaya macam hari² ceritee pasal jodoh pastu penat* 😒

Okay. Penat la menaip. Kbye :")

Muah ciked😚